Onder de douche!

Oh, ik kan echt genieten van een lekker warm bad of een warme douche. Wanneer ik dat doe, gebruik  ik ook graag enkele beauty producten die me helemaal zen doen voelen en die gewoon heel erg lekker ruiken. Vandaag deel ik met jullie mijn favoriete "doucheproducten"!

onder de douche, favoriete douche bad beauty producten

Douchegel, ik blijf het kopen en ik gebruik het in recordtempo op. Mijn 2 favorieten van dit moment?  Sowieso de TBS douchegels, deze ruiken zo heerlijk fris en fruitig (op de foto zie je de passievrucht en de raspberry versie) en de Kneipp douchefoams. Deze laatste voelen zo lekker op je huid dat je het product er maar blijft uitspuiten tot je na een tweetal weken merkt dat de laatste drup op je washandje is beland.

onder de douche, favoriete douche bad beauty producten

onder de douche, favoriete douche bad beauty producten

Wanneer ik mijn huid klaarmaak om zelfbruiner aan te brengen, of wanneer ik mezelf wil transformeren in een wandelende pompelmoes, gebruik ik deze Pink Grapefruit Body Scrub - Gelee. Deze ruikt echt héérlijk en de kleine zaadjes doen echt heel erg goed hun werk. Mijn meest favoriete scrub ooit! Thank youuuu, The Body Shop!

onder de douche, favoriete douche bad beauty producten

Ik realiseerde me even niet hoeveel producten van TBS in dit artikel voorkwamen, tot ik de volgende rakkers ging aankondigen. TBS is nu eenmaal mijn favoriete merk wanneer het op doucheproducten en dergelijke aankomt. Deze Body Sorbets werden een tijdje geleden uitgebracht en ik ben er helemaal weg van! Dit zijn dé perfecte moisturizers voor de zomer omdat ze zo licht van textuur zijn. Bovendien werken ze ook prachtig wanneer je huid wat verbrand is, de volgende dag zie je er niets meer van (en ze werken nog eens heel verkoelend ook!

Je hebt tal van lekkere geuren, maar mijn favorieten zijn de Pink Grapefruit (duuuh) en de Mango versie!

Wat ook een héle lekkere body cream is , is deze van Rituals: de Cherry Blossom & Rice Milk Body Cream. Ook deze werkt lekker verkoelend en ruikt héél subtiel. Jep,... I like it!

onder de douche, favoriete douche bad beauty producten


Wat zijn jouw favoriete beauty producten tijdens/ na het douchen? 

Share:

4 reacties

  1. Mooie producten! Ik ben ook zo'n fan van TBS en toch heb ik de body sorbets tot nu toe steeds laten liggen.. Eigenlijk gek.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb eigenlijk nog geen enkele van deze doucheproducten gebruikt! Shame on me blijkbaar... Binnenkort wil ik zeker eens zo een sorbet en een douchegel van TBS proberen :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijke producten gebruik je! Ik ben ook gek op de producten van The Body Shop, ik heb er altijd wel wat van in de badkamer staan!

    BeantwoordenVerwijderen