The Body Shop Tea Tree Cool & Creamy Wash.

Jeetje, wat had ik in vorige maand een bad-skin maand! Oneffenheden bleken erger dan ooit en puistjes kwamen ineens aangelopen. Ik was er helemaal klaar mee en schakelde over naar de Tea Tree Cool & Creamy Wash van TBS. Benieuwd of dit product de oplossing biedt? Lees dan snel even verder!

review ervaring the body shop tea tree cool & creamy wash


Vroeger had ik al eens her en der een puistje. Nu zat echter mijn hals onder de kleine bultjes en geneesden de plekjes waar er puistjes waren geweest helemaal niet. Een aanpassing van mijn skincare routine was nodig. In het verleden had ik al eens producten van de Tea Tree lijn geprobeerd die mij wel bevielen maar niet hélemaal konden overtuigen. Op een gegeven moment zag ik een video van EssieButton waarin zij vertelde dat ook zij geen grote fan was van de andere producten uit deze lijn, maar deze Tea Trea Cool & Creamy Wash wél heel goed vond!

review ervaring the body shop tea tree cool & creamy wash

review ervaring the body shop tea tree cool & creamy wash

review ervaring the body shop tea tree cool & creamy wash


Dit product komt in een knijptube, dus je kan makkelijk de hoeveelheid doseren. In het begin ruikt dit goedje een beetje sterk, maar dat hebben alle tea tree producten. De crème is vrij dik, maar smeert goed uit over het gezicht.

Ik gebruik dit product nadat ik mijn make-up verwijderd heb met de TBS Camomille cleansing oil. Wat je direct merkt, is dat dit product héél verfrissend werkt. Je voelt ook echt dat dit product je gezicht een diepe en grondige reiniging geeft. Zeker met dit warme weer zweet je toch wat meer en dergelijke, dus een iets fellere cleanser kan ik wel goed gebruiken.

review ervaring the body shop tea tree cool & creamy wash

review ervaring the body shop tea tree cool & creamy wash


Na een week zag ik echt het verschil. Ik dronk ook wel heel veel water, wat ook helpt, maar het lag toch ook echt aan dit product. Mijn kin ziet er steeds beter uit en andere oneffenheden zijn verminderd. Sporadisch een puistje in mijn hals gebeurt nog wel eens, maar het is zeker niet te vergelijken met wat ik een maand geleden had.


Ik bene echt he-le-maal weg van dit product. Het verfrist mijn gezicht, geeft het een grondige cleanse, én droogt het vooral niet uit. Wanneer deze tube op is, ga ik zeker een nieuwe halen!

Dit product is te verkrijgen in de TBS winkels in België en Nederland, in Nederland kan hij ook via de webshop besteld worden. Je betaalt €9,00 voor 100 ml!

Houdt jouw huid het wat uit met dit warme weer?

Share:

1 reacties

  1. Deze klinkt inderdaad heel aantrekkelijk! Mijn huid is momenteel terug in een iets betere staat, maar bij mijn volgende break out wil ik deze zeker een proberen! Btw leuke aanpassingen die je hebt gedaan aan de lay-out! :-)

    BeantwoordenVerwijderen