Look: Nude Rose.

Vandaag staat er weer een Look Of The Day op het programma. Ik heb al een heel aantal dagen geen make-up gedragen, dus vond ik het wel weer eens tijd om mijn stash uit te kammen op zoek naar leuke productjes. Uiteindelijk is het een neutrale look, wat jullie van mij gewoon zijn, met enkele leuke, nieuwe producten. Kijk je even mee?

winter make-up look

Gezicht

Rimmel Wake Me Up Foundation
Maybelline Fit Me Concealer
H&M Bronzing Powder - Gorgeous Tan
Essence Sun Club Bronzing/Highlighter - Sun Light

Ogen

MAC Painterly Paint Pot
Sleek Storm Pallet - lichtroze kleur op bewegend ooglid, bronzy kleur in buitenste ooghoek en onderste wimperrand & matte bruine kleur in de crease
Clinique High Impact mascara

Lippen

Clarins Rouge Eclat Lipstick - Nude Rose

winter make-up look

winter make-up look

winter make-up look

winter make-up look

winter make-up look

winter make-up look


Ik ben echt helemaal gek op deze lipstick. Wat vinden jullie van deze look? 

Share:

2 reacties