I Picture It - Look met nieuwe producten.

In mijn laatste shoplog konden jullie zien dat ik flink geshopt had bij Kruidvat. De nieuwe lipsticks vlogen me om de oren en er waren ook enkele palletjes die mijn hart gestolen hebben. Voor deze look besloot ik enkele van die nieuwe producten uit de proberen en ik moet zeggen, ik ben tevreden met het resultaat! Kijk je even mee?


nieuwe make-up producten look

Gezicht:

Rimmel Wake Me Up Foundation - 100 Ivory
Maybelline Fit Me Concealer - 15 Fair
MAC Studio Fix Poeder
H&M Bronzing Powder - Gorgeous Tan
Catrice Illuminating Blush - I am nuts about you
Essence Soo Glow - Bright up your life

Ogen:

Catrice Absolute Rose Pallet - NIEUW!

3de kleur over bewegend ooglid
4de kleur buitenste deel van bewegend ooglid
5de kleur in de crease
2de kleur in de binnenste ooghoek
6de kleur als eyeliner

nieuwe make-up producten look


Ik ben heel tevreden van dit palletje. De kleuren resulteren in een hele zachte look. De 3de en 4de kleur lijken wel wat op elkaar en mochten net ietsjes meer gepigmenteerd geweest zijn. 
Binnenkort volgt een uitgebreid review!

Clinique High Impact mascara

Lippen:

Essence Longlasting Lipstick Nude - 03 Come Naturally -NIEUW!

Zoals verwacht, ben ik helemaal weg van deze kleur. Nog even de andere kleuren goed testen en je kan een uitgebreid review verwachten!



nieuwe make-up producten look

nieuwe make-up producten look

nieuwe make-up producten look



Welk product zou jij graag eens uitproberen? 

Share:

1 reacties