Instahaul!

Soms beslis ik na een shopping trips om toch geen shoplog op te nemen, puur omdat het te weinig items zijn. Ik wil het dan wel delen met jullie, dus plaats ik het op mijn Instagram! Onlangs plaatste ik een kleine Instahaul van enkele H&M items en die ga ik vandaag toch even aan jullie laten zien. Kijk je even mee?



instahaul h&m clothing haul

Ik weet het, het was nog maar enkele dagen geleden dat ik bij H&M enkele spullen kocht, maar bij een bezoekje aan een andere H&M, besloot ik toch dat er veel te leuke dingen lagen om ze niét mee te nemen!

Als eerste kocht ik voor een vrij basic, lichtroos truitje. Het is énorm lang en ik draag het dan ook over een legging, dat staat wel leuk! Ik hou van deze shirtjes om naar de les te gaan en gewoon om op alledaagse basis te dragen, ze zijn zo comfortabel en zacht!

Vervolgens zag ik voor een tientje dit superleuke shirt liggen. Het heeft een blauw en wit bloemenpatroon met onderaan een reepje kant. Het is een crop top, dus ik ga het waarschijnlijk combineren met een high waisted broek. Het ziet er heel schattig uit wanneer je het aanhebt en het doet me hunkeren naar de lente en warmer weer!

In de lente en zomer ben ik verzot op kimono's! Ze zijn lekker licht en luchtig, maar geven je toch een dun, extra laagje voor die dagen waarop het niet zo broeierig warm is. Deze heeft een prachtige khaki groene kleur en is afgewerkt met koningsblauwe stiksels, heel erg mooi!



instahaul h&m clothing haul



Heb jij de laatste tijd nog leuke spulletjes aangekocht? 

Share:

2 reacties

  1. die blauwwitte top is echt geweldig! ik hoop dat ze m nog hebben. is t al lang geleden dat je deze kocht?
    X diana

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb hem vorige week gekocht, dus ze zouden hem nog moeten hebben!

      Verwijderen