Snap, got you!

Het is weekeeeeeend, whoop! Vandaag heb voor jullie uiteraard mijn wekelijkse rubriek Snap, got you! Een rubriek over koetjes en kalfjes, de make-up en de kledij van de dag, over wat wel en niet gebeurde deze week,... Lees je even mee?



snap got you blog



Vrijdagmiddag, tijd om mij klaar te maken, Gent, here I come! Aangezien ik natuurlijk liefst alle colleges van de uni wil bijwonen, vertoef ik dus de laatste dagen meer in Gent dan thuis, en terwijl ik dit schrijf ben ik even aan het blazen en ben ik heel erg blij dat het weekend er is! Ik moet zeggen, ook al ben ik totaal geen stadsmens, Gent heeft toch een beetje mijn hart gestolen. De stad waar je studeert heeft dus wel degelijk een beetje invloed op je!

Mijn make-up voor deze dag? Mijn alledaagse basis, wat warme, bruine oogschaduw, een winged liner (obsessed!), een roos blushje en mijn favoriete lipproduct ooit: de NYC Applelicious Lipblam in  Pink Lady, het enige product dat mijn huid helemaal zacht houdt en het de mooiste, neutrale kleur ooit geeft (en dat voor een héél zacht prijsje). Mijn haar droeg ik gewoon stijl.

De laatste tijd ben ik trouwens echt op een health kick en ik ben er zo blij om! Even wat gezonder gaan eten vind ik wel nodig, mijn lichaam moet nog wel even meegaan! Daarnaast ben ik ook van plan om met yoga te beginnen. Heeft iemand van jullie hier ervaring mee? Laat het me even weten in de reacties!


Hoe gaat het met jullie, lieve lezers? 

Share:

1 reacties

  1. Hey, ik heb je genomineerd voor de Liebster Blog Award!
    Op mijn blog kan je het artikel vinden met de vragen die ik voor je heb opgesteld. Veel plezier!
    Liefs, Sofie X

    http://goldendiary.weebly.com/blog/liebster-blog-award

    BeantwoordenVerwijderen